Verenigde Staten
Mystery / Romantiek
122 minuten
geregisseerd door Catherine Hardwicke
met Kristen Stewart, Robert Pattinson en Billy Burke
Isabella Swan is een normale Amerikaanse studente, die verliefd wordt op de jongen Edward Cullen. Deze jongen heeft een groot geheim: hij is een vampier. Als Isabella dit ontdekt is ze niet bang, ze houdt van hem. Edward doet dan ook zijn best om de verleiding zijn geliefde leeg te zuigen te weerstaan. Maar hoe sterk is hij? En lukt het hem om de andere vampiers, die niet het doorzettingsvermogen van Edward hebben, bij Isabella weg te houden?
Twilight
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Re: Twilight
Wat een langdradige film zeg! Zo overhyped.. je zit alleen maar te wachten tot zij ook een vampier word, dat zou namelijk veel hipper zijn.. Deze film is gewoon te overhyped.. ik denk dat het boek beter is..
-

Ice - Loempiamonster
tja ik vond de film wel leuk,
maar had er wel meer van verwacht.
Mijn vriendin vond hem wel helemaal geweldig
en als ik over het algemeen de reacties een beetje hoor
dan is dit volgens mij meer een meiden film
Maar desondanks ben ik toch wel weer benieuwd naar deel 2
iemand hem al gezien hier ?
maar had er wel meer van verwacht.
Mijn vriendin vond hem wel helemaal geweldig
en als ik over het algemeen de reacties een beetje hoor
dan is dit volgens mij meer een meiden film
Maar desondanks ben ik toch wel weer benieuwd naar deel 2
iemand hem al gezien hier ?
-

Tripple-X - Kweenie??
Ik had na de voorstukjes al besloten dat ik deze film niet ga kijken, het lijkt me een ontzettende tienerfilm. Niks mis mee, maar niets voor mij. 
Het is jammer dat vampiers ineens zo 'in' zijn, nou is het meteen een tienerhype geworden. En dan krijg je dus dit soort films.
Wie heeft de nieuwe Scandinavische vampierfilm 'Let the right one in' al gezien? Als ik de recensies zo lees, moet dat een fantastische film zijn.
Het is jammer dat vampiers ineens zo 'in' zijn, nou is het meteen een tienerhype geworden. En dan krijg je dus dit soort films.
Wie heeft de nieuwe Scandinavische vampierfilm 'Let the right one in' al gezien? Als ik de recensies zo lees, moet dat een fantastische film zijn.

-

Matisha - Nutella Priesteres
Ik vind de Twilight Saga helemaal geweldig al vind ik Bella echt niets meer op dit moment.. Blegh, kan niet tegen hoe ze doet xD Maar Edward en Jacob 

- Dana
- Ik ben nieuw!
10 berichten
• Pagina 1 van 1